Kelander Rasmi Aktiviti BPSM






Pada 2 hingga 3 Julai yang lalu, Bahagian Pengurusan Sumber Manusia telah mewakili Jabatan Ketua Menteri Melaka bagi Regional Convention On Team Exellence 2013 anjuran Malaysia Productivity Corporation (MPC) di Shah Alam Convention Centre.

Sekali lagi Bahagian Pengurusan Sumber Manusia telah mengukir nama di peringkat Wilayah Tengah dengan memenangi Anugerah Emas dan melayakkan mereka ke peringkat kebangsaan Oktober nanti.

Pencapaian yang diperolehi 3 tahun berturut-turut ini memberi tiupan semangat kepada Bahagian Pengurusan Sumber Manusia (BPSM) untuk terus membuat penambaikan dan melakasanakan Sistem Pengurusan Persekitaran Berkualiti (QE/5S) dengan cemerlangnya.

Pasukan dari BPSM diwakili oleh 5 orang ahli kumpulan dan 3 orang urusetia memberi persembahan yang terbaik dan memberi penjelasan yang jelas terhadap penerapan Persekitaran Berkualiti 5S di Bahagian Pengurusan Sumber Manusia dan perluasan serta perkongsian ilmu yang diberikan kepada Jabatan/Agensi di Negeri Melaka menjadikan persembahan BPSM unik di mata juri seterusnya melayakkan BPSM ke Peringkat Kebangsaan.

Dari dorongan, sokongan dan doa seluruh warga BPSM khususnya dan JKMM amnya, memberi semangat kepada untuk BPSM terus menerus menempa nama di pentas akhir Konvensyen Persekitaran Berkualiti QE/5S

Panel dari MPC bersama Kumpulan BPSM


Ahli Kumpulan BPSM

0 komen:

Post a Comment

Unordered List